lunes, 10 de enero de 2011

A.C.E. RIUDELLOTS 4 - 3 RAPID SANTA COLOMA

Pabellón de Riudellots, sábado 8/01/2011, 17:30 horas

ACE Riudellots: Diego, Pau, Jose (1), David (1), Buga (1), Quiño (1), Nil y Jandro

GOLES 1ª PARTE: 1-0 David,1-1 RAPID,1-2 RAPID,....Descanso
GOLES 2ª PARTE: 2-2 Quiño, 2-3 RAPID, 3-3 Buga, 4-3 Jose,.... Final 

Primer partido del año después del parón navideño y ante un rival de la parte alta de la clasificación, filial de un Nacional y con los conceptos muy claros.

El partido empezó con un Riudellots muy metido en el encuentro y que a los 2 minutos ya mandaba en el marcador por mediación de David, tras finalizar un pase de Buga al segundo palo. Pero el Rapid no se vino abajo y empezó a tener más posesión de balón sin llegar a finalizar, pero en 5 minutos de pájara se ponía por delante en el marcador, 1-2. De ahí hasta el final de la primera parte el Riudelltos lo intentó pero se topó con un inspirado portero visitante.

Tras la reanudación el equipo salió más enchufado y pronto empató el partido por medio de Quiño. En la siguiente jugada mandó el balón al palo, pero del posible 3-2 se pasó al 2-3 en la única jugada de peligro del Rapid en toda la segunda mitad. El equipo no se vino abajo y siguió creando ocasiones con otro poste incluido. Pero no fue hasta a falta de 10 minutos cuando Buga finalizó un 3x1 para empatar el partido. Y a falta de 5 minutos Jose culminaba un 2x1 y consumaba así la remontada. De ahí al final poco se jugó, aunque el Riudellots tubo dos postes más en la misma jugada para matar el partido y no sufrir hasta el final.

Muy buen partido y gran derroche físico de los chavales! Ánimos a seguir así! Con esta actitud y ese público entregado no podemos fallar!
1.2.3 ACER!!


EL PUNTO DE VISTA DE DAVID QUIÑONES

Pots fer un breu resum del partit (desenvolupament, incidències, lesions, marcador...)
Partit molt intens i dels que agraden jugar, finalment i després d'un gran esforç vam aconseguir donar la volta al marcador i guanyar 4-3 davant un molt bon equip.

Primer partit de l'any, quines han estat les sensacions que et deixa?
Les sensacions són molt bones, ja que era el primer partit que anàvem per darrera en el marcador i hem sabut remuntar, però queden moltes coses per millorar i esperem que la plantilla tan curta que tenim no ens passi factura.

Esperàveu aquest resultat després de l'aturada pel Nadal? Com us ha afectat el descans?
El descans en teoria ens hauria d'haver vingut bé, però tot el contrari, ja que molts jugadors arrossegaven malalties i no estaven al 100%, però això és un dels aspectes que no podem controlar, en l'apartat físic han estat molt bé.

Que destacaries del rival?  i del teu equip ? (en positiu)
Del rival sabíem que seria un equip al que li agrada tenir la pilota i amb els conceptes futbolístic molts clars i així va ser. Del meu equip destaco la unió que tenen entre ells i amb l’afició i que no van donar el partit per perdut en cap moment.

Dels resultats de la jornada, has trobat amb alguna sorpresa?
Sorpresa no, però sabíem que era una jornada molt important ja que 2on i 3er classificats s’enfrontaven entre ells i podia passar qualsevol cosa, però guanyant nosaltres trauríem punts a un rival directe.

Com es planteja el proper partit?
Anem a jugar a  la “cuna” del futbol sala, a Santa Coloma a la pista on juga el Marfil i on es gaudeix moltíssim jugant. Al ser en diumenge podrem comptar amb jugadors del B i no tindrem tant de desgast físic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario